Dobrodošli na našu online prodavnicu! Pre nego što nastavite sa kupovinom, molimo vas da pažljivo pročitate sledeće uslove korišćenja. Korišćenjem ove prodavnice, pristajete na uslove korišćenja navedene u nastavku.
1. Opšti uslovi
Ovi uslovi korišćenja regulišu prava i obaveze korisnika i vlasnika online prodavnice u vezi sa kupovinom proizvoda putem naše platforme. Pristupom i korišćenjem sajta, potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove.
Pravno lice vlasnik online prodavnice je Gabi doo Zrenjanin. U nastavku su podaci pravnog lica:
Naziv: Gabi doo
Adresa: Hunjadi Janoša 33 23000 Zrenjanin
PIB: 101164984
Matični broj: 08296014
Šifra delatnosti: 4752
Telefon (kontakt i korisnički servis): +381 (0) 23 527 184
Kontakt: preko kontakt forme
2. Korišćenje sajta
Korisnici se obavezuju da će koristiti sajt u skladu sa važećim zakonima i moralnim normama. Zabranjeno je korišćenje sajta u svrhe distribucije zlonamernog softvera, neovlašćenog pristupa, ili ometanja rada sajta i njegovih funkcionalnosti.
3. Pristup sa različitih uređaja
Prodavnica je optimizovana za pristup sa različitih uređaja (desktop, mobilni uređaji, tablet računari), ali ne garantuje potpunu funkcionalnost na svim platformama i preglednicima. Korisnici su odgovorni za tehničku ispravnost uređaja i softvera koji koriste za pristup sajtu.
4. Kreiranje korisničkog naloga
Korisnici mogu kreirati nalog na sajtu kako bi obavili kupovinu. Registracijom, korisnik je u obavezi da pruži tačne, potpune i ažurirane informacije. Vlasnik prodavnice zadržava pravo da deaktivira naloge korisnika koji pruže lažne informacije ili krše uslove korišćenja.
5. Poručivanje proizvoda
Prilikom kreiranja porudžbine, kupac je obavezan da unese tačne podatke o isporuci i načinu plaćanja. Nakon što je porudžbina kreirana, dobićete potvrdu putem e-maila sa svim detaljima porudžbine. Prodavnica zadržava pravo da otkaže porudžbinu u slučajevima kada dođe do greške u prikazu cene, nedostupnosti robe ili u drugim posebnim slučajevima.
6. Cena i plaćanje
Sve cene su izražene u dinarima sa uračunatim PDV-om i ne sadrže skrivene troškove. Plaćanje se može izvršiti putem ponuđenih metoda (platna kartica, pouzećem, uplata na račun). Prodavnica zadržava pravo promene cena bez prethodne najave. Cene važe u trenutku kreiranja porudžbine.
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
7. Načini plaćanja
Robu koju poručite možete platiti na jedan od sledećih načina:
- Pouzećem (gotovinom prilikom preuzimanja robe)
- Uplatnicom (u pošti ili banci, roba se šalje nakon evidentiranja uplate)
- Na osnovu predračuna (za pravna lica)
- Platnom karticom (plaćanje online prilikom poručivanja robe)
8. Sigurnost plaćanja
Prodavnica koristi sigurne metode plaćanja kako bi zaštitila podatke korisnika tokom transakcija. Sve transakcije su zaštićene enkripcijom i drugim merama zaštite u skladu sa međunarodnim standardima sigurnosti plaćanja. Prodavnica ne prikuplja niti skladišti podatke o platnim karticama kupaca.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
9. Dostava
Dostava se vrši putem kurirske službe AKS na adresu u Srbiji koju je kupac naveo prilikom kreiranja porudžbine. Dostava se ne vrši van granica Republike Srbije. Rok isporuke zavisi od lokacije kupca i raspoloživosti proizvoda i iznosi od 2 do 5 radnih dana. Prodavnica nije odgovorna za kašnjenja koja su uzrokovana trećim stranama, poput kurirskih službi.
Za porudžbine na teritoriji grada Zrenjanin-a rok za dostavu iznosi 24h i vrši se našim vozilom. Za porudžbine izvršene do 12h radnim danima, dostava se vrši istog dana.
Iznos dostave zavisi od težine poručene robe i naplaćuje se po cenovniku kurirske službe. Za sve porudžbine čija vrednost prelazi 12.000,00 dinara dostava je besplatna.
Praćenje porudžbine je moguće putem servisa za praćenje koji je dostupan na stranicama kurirske službe (dostavljača). Nakon što Vaša porudžbina bude pripremljena i predata kurirskoj službi, na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine će Vam stići poruka sa informacijama o kurirskoj službi koja vrši dostavu, adresi sajta na kom se vrši praćenje, kao i kod (šifra) za praćenje pošiljke.
10. Povrat robe i reklamacije
Kupci imaju pravo da vrate proizvod u roku od 14 dana od dana prijema, pod uslovom da proizvod nije korišćen i da je vraćen u originalnom pakovanju. Troškove povrata robe snosi kupac, osim u slučajevima kada je proizvod oštećen ili neispravan. U tom slučaju, troškove snosi prodavnica.
Reklamacije se podnose putem e-maila sa opisom problema i fotografijama oštećenog proizvoda, nakon čega će prodavnica izvršiti povrat novca ili zameniti proizvod u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Gabi doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svaki paket. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili:
Da ste dobili proizvod koji niste poručili a nalazi se na računu
Da ste dobili proizvod koji niste poručili a ne nalazi se na računu
Da niste dobili proizviod koji ste poručili a nalazi se na računu
Da ste dobili proizvod kome je istekao rok trajanja
Da ste dobli proizvod koji je oštećen
Da ste dobili proizvod koji ne radi
Da ste dobili prizvod koji podleže garanciji bez garantnog lista
u obavezi ste da nas obavestite o neispravnosti pošiljke 24h od prijema putem mail-a [email protected]. Budite bez brige, u takvim slučajevima ćemo rešiti problem u Vašu korist u najkraćem mogućem roku.
U slučaju defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosi Gabi doo. Potrebno je da proizvod vratite u orginalnom pakovanju sa računom. Ukoliko je defekt nastao kao posledica neodgovarajuće upotrebe nismo u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju.
Ukoliko nakon određenog vremena korišćenja proizvod prestane sa radom u garantnom roku molimo Vas da kontaktirate servis čije kontakte možete naći na garantom listu. Molimo Vas da račun i garanciju obavezno čuvate dok traje garantni period jer bez njih nećete moći da ostvarite uslove iz garancije. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.
Ukoliko želite da uputite žalbu na neki proizvod, a nije nijedna od već navedenih, molimo Vas da nas putem e-mail-a [email protected] obavestite o tome. Gabi doo će Vam u najkraćem roku, a u okviru zakonske procedure - najkasnije za osam dana, poslati informaciju o načinu rešavanja reklamacije (popravka pokvarenog uređaja, zamena za novi ili povraćaj novca).
11. Prava i obaveze kupca
Kupac je odgovoran za tačnost unetih podataka prilikom kreiranja naloga i porudžbine. Kupac se obavezuje da ne zloupotrebljava online prodavnicu u svrhe širenja lažnih informacija, zloupotrebe sistema ili povrede autorskih prava.
12. Politika privatnosti
Prodavnica prikuplja, obrađuje i čuva lične podatke korisnika u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti. Prikupljeni podaci se koriste isključivo za obradu porudžbina i komunikaciju sa korisnicima. Prodavnica se obavezuje da neće deliti podatke korisnika sa trećim licima, osim kada je to neophodno za realizaciju porudžbine (npr. kurirske službe).
U ime Gabi doo obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Gabi doo (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
13. Rešavanje sporova
U slučaju spora između prodavnice i kupca, strane će pokušati da spor reše mirnim putem. Ako to nije moguće, nadležan je sud prema mestu sedišta prodavnice.
14. Korisnička podrška
Prodavnica obezbeđuje korisničku podršku putem e-maila i telefona. Radno vreme korisničke podrške je od 9h do 17h časova, radnim danima. Kupci mogu kontaktirati podršku za sva pitanja u vezi sa porudžbinama, reklamacijama ili drugim tehničkim problemima.
15. Autorska prava
Sav sadržaj na sajtu (tekstovi, slike, grafika, logo, itd.) je vlasništvo prodavnice ili njenih partnera i zaštićen je zakonima o autorskim pravima. Zabranjeno je kopiranje, reprodukovanje ili distribucija sadržaja bez prethodnog pisanog odobrenja.
16. Pravo na izmene proizvoda i usluga
Prodavnica zadržava pravo da u svakom trenutku izmeni, ažurira ili povuče bilo koji proizvod ili uslugu sa sajta, bez prethodne najave. Prodavnica takođe zadržava pravo da u bilo kom trenutku obustavi ili izmeni uslove dostave, plaćanja ili povrata robe.
17. Ograničenje dostupnosti
Prodavnica ne garantuje da će proizvodi ili usluge uvek biti dostupni. Prodavnica zadržava pravo da ograniči dostupnost određenih proizvoda u pojedinim geografskim područjima ili za specifične korisnike.
18. Ograničenje odgovornosti
Prodavnica nije odgovorna za eventualne tehničke probleme koji mogu ometati korišćenje sajta, uključujući ali ne ograničavajući se na prekide u radu servera, greške u softveru ili kašnjenja u isporuci uzrokovana tehničkim problemima. Prodavnica nije odgovorna za direktne ili indirektne štete nastale korišćenjem sajta ili proizvoda kupljenih putem sajta, osim ako je drugačije predviđeno zakonom.
19. Ograničenje upotrebe promotivnih kodova
Prodavnica može povremeno nuditi promotivne kodove ili popuste. Ovi kodovi su ograničeni na jedno korišćenje po kupcu i ne mogu se kombinovati sa drugim promocijama, osim ako nije drugačije navedeno. Prodavnica zadržava pravo da poništi promotivne kodove ako se zloupotrebe.
20. Odricanje od odgovornosti za spoljni sadržaj
Sajt može sadržati linkove ka eksternim sajtovima ili uslugama koje nisu u vlasništvu prodavnice. Prodavnica nije odgovorna za sadržaj, uslove korišćenja, politiku privatnosti ili funkcionalnost eksternih sajtova, niti za štetu koja može nastati usled korišćenja tih sajtova.
21. Promene uslova korišćenja
Prodavnica zadržava pravo da u bilo kom trenutku promeni ove uslove korišćenja. Sve promene biće objavljene na sajtu, a korisnici će biti obavešteni putem e-maila. Nastavak korišćenja sajta nakon promena podrazumeva prihvatanje izmenjenih uslova.